تذکرات لازم:
1- جهت اطلاع از امکانات پنل ها به صورت مقایسه ای حتما جدول مقایسه امکانات را که ذیل این صفحه آمده است، مطالعه نمایید.
2- جهت خرید سامانه دلخواه لازم است مراحل زیر را انجام دهید:
الف) ثبت نام و انتخاب نوع بسته مورد نظر ( در انتخاب نوع بسته دقت فرمایید زیرا اصلاح بسته ای که اشتباها ثبت کرده باشید به بسته مورد نظر شما 3000 تومان برایتان هزینه خواهد داشت. همچنین اصلاح بسته حداکثر تا یک هفته پس از ثبت نام امکان پذیر می باشد و بعد از آن باید از گزینه ارتقای پنل استفاده نمایید. )
دقت نمایید که در زمان ثبتنام حتما باید مشخصات واقعی و دقیق خود را وارد نمایید، در غیر این صورت پنل شما فعال نخواهد شد.
ب) پرداخت هزینه خرید پنل برای بسته های غیر رایگان : لازم است هزینه های خرید بسته مورد نظر را به یکی از شماره حساب ها و یا شماره کارت های ی اعلام شده در بخش شماره حساب واریز نموده و شماره فیش واریزی یا کارت به کارت یا انتقال اینترنتی را در بخش مالی پنل اعلام نمایید. حداکثر 24 ساعت بعد پنل شما فعال می شود.
ج) انتخاب شماره خط: با توجه به اینکه استفاده از خطوط اشتراکی ممنوع شده است، لازم است با مراجعه به بخش تعرفه خطوط نسبت به انتخاب خط مورد علاقه خود و پرداخت مبلغ آن مبادرت ورزید. ( به استثنای افرادی که بسته هایی را خریداری می کنند که خودش یک خط رایگان در اختیار شما قرار می دهد. )
د) آپلود مدارک: برای هر پنل چه مالکیت آن حقیقی باشد و چه حقوقی یک فرد حقیقی باید به عنوان مسئول پنل شناخته شود و کلیه مسئولیت های پیامک های ارسالی و ... را به عهده بگیرد. این فرد باید شناسنامه و کارت ملی خود را اسکن نموده و در بخش مدارک سایت آپلود نماید. این کار جهت امنیت بیشتر شماست. لذا پنلهایی که تا 5 روز پس از ثبت نام، مدارک خود را آپلود ننموده باشند؛ مسدود می گردد و رفع مسدودی منوط به ارسال مدارک به دفتر خواهد بود. در این صورت باید تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را به ایمیل یا به شماره فکس یا آدرس والاپیام ارسال کنید و 3000 تومان هزینه آپلود دستی و رفع مسدودی پنل پرداخت نمایید. توجه نمایید که مدارک ارسالی در سامانه باید با مدارک فرد ثبتنام کننده یکی باشد.
ه) شرایط خاص :
شرایط خاص فقط در صورتی اعمال می شود که نوع پنل خریداری شده شما دارای شرایط خاص باشد.
* سمن ها (کانون ها،انجمن ها و ... ) باید تصویر اعتبارنامه یا نامه از سازمان مربوطه مبنی بر ثبت بودن یا در شرف ثبت بودن را به والاپیام ارسال نموده و حداقل مبلغ شارژ اولیه تعیین شده را خریداری نمایند. هیأت های ثبت شده با نامه معرفی از سازمان تبلیغات و هیأت های ثبت نشده با نامه درخواست کتبی امضا شده توسط اعضای هیأت امنا قابل پذیرش خواهند بود. دفاتر ائمه جمعه با نامه کتبی ممهور به مهر دفتر امام جمعه همان شهر می توانند ثبتنام کنند.
* خیریه ها باید تصویر مجوز یا اعتبارنامه یا نامه از سازمان مربوطه مبنی بر ثبت بودن یا در شرف ثبت بودن را به والاپیام ارسال نموده و حداقل مبلغ شارژ اولیه تعیین شده را خریداری نمایند. ( مجوزهای مورد قبول در زمینه خیریه شامل وزارت کشور، استانداری، بهزیستی و کمیته امداد می شود.). بقاع و اماکن متبرکه با معرفی از اوقاف یا میراث فرهنگی قابل پذیرش می باشند.
* مساجد و حسنیه ها و موارد مشابه باید نامه از سازمان اوقاف یا سازمان زیرمجموعه خود را به والاپیام ارسال نموده و حداقل مبلغ شارژ اولیه تعیین شده را خریداری نمایند.
* مدارس، مهد کودک ها و موسسات فنی و حرفه ای باید نامه از اداره آموزش و پرورش یا سازمان فنی و حرفه ای یا بهزیستی را به والاپیام ارسال نموده و حداقل مبلغ شارژ اولیه تعیین شده را خریداری نمایند. در صورت داشتن مجوز و اعتبارنامه ارسال تصویر آن کفایت می کند. ( مدارس علمیه با معرفی از مرکز مدیریت تحت پوشش بلامانع می باشد.). دانشگاه ها با درخواست کتبی روی سربرگ دانشگاه قابل پذیرش خواهند بود.
* فروشگاه های اینترنتی و بازاریابان: این گروه چنانچه از مدیران سایت ها و فروشگاه های کسب درآمد اینترنتی باشند باید سایت کسب درآمدی معتبر داشته باشند و مالکیت دامنه سایت متعلق به وی باشد و یا مدرکی دال بر فروشنده و مدیر اینترنتی بودن ارائه دهد. چنانچه خریدار بازاریاب باشد باید مدیریت سایت یا شرکتی معتبری که بازاریاب برای آن ها بازاریابی می کند، وی را تایید یا معرفی نماید. همچنین این گروه نیز باید حداقل شارژ تعیین شده برای ارسال پیامک را در ابتدای دوره تامین نمایند.
***********
جهت کسب اطلاعات کامل و مقایسه ای درباره انواع پنل، امکانات،هزینه تمدید، ارتقا، ماژول های اختصاصی و ... اینجا کلیک نمایید.
***********
جهت دیدن نمونه پنل پیامک با نام کاربری و رمز عبور زیر وارد شوید:
valademo